الخميس، 22 فبراير 2018

Dissin whores

(intro)
بص
لو كنت ماشي مع شرموطة وكرفتك
شعورك هيبقى عامل ازاي

(verse1)
كنت ماشي مع شرموطة والناس ضحكت عليا
لاني ظلمت نفسي وانا مش داري باللي بيا
الناس بصتلي وقالت استنضف شوية
فاكرها البت الجامدة والحتة اللي هيا
أتاريها حتة قحبة عمّالة بتضحك عليا

(chorus)

يابني خدها نصيحة وفكك من الشراميط
لو مشيت معاهم هتبقى شبه الطراطير
دا كلام مش هزار وبجد كلام خطير
لو خايف على سمعتك سيب الشراميط

(verse 2)

كنت فاكرها حلاوة طلعت شوية ملوخية
بسيب اصحابي واقول حبيبتي جات اهيا
اتاريها طلعت مقلب وقردة الكلية
فاكرة نفسها مكنة ماشية مع نص الكلية
مع انها قلم مبري برية غبية

(chorus)

(verse 3)

بصولها اصحابي وقالوا زي الزفت الطين
كل الماشيين معاها هبل أكيد مجانيين
فاكراهم في غرامها كلهم دايبين
وتخلي الناس يقولوا دول مأنتمين
وأتاري ربنا بيخلص ذنوبهم الكتير

(chorus)

(verse 4)

حتة برص صغير ووزنه كان خفيف
صاحبي يقول خاف الله والتاني يقول يا لطيف
لو فيها ميزة واحدة يبقى كلام من غير تكليف
متحسش معاها غير انه واد دمه خفيف
متعرفش انها عملت فيا جميل ولا اجدع كنيف
زي ماتكون مزنوق ومحتاج حبة تصريف

(Verse 5)

بكيت واتاريني كنت عبيط
كنت فاكرها قطة وهي حتة خرتيت
ويارتني قبل ماعرفها فجرت نفسي بديناميت
لاني سبت المزز وبصيت لشوية فتافيت
لبست بنطلون ضيق وحاولت تهز شوية
دا مفيش حاجة اصلا مفيش اي مهلبية
بتقولي آه آه وانا غلبان يا عيني عليا
معرفتش اللي فيها وندمت على اعجابي بيها
انا خدت درس جامد وبقيت مية مية
ومفيش شرموطة دلوقتي هتقدر تضحك عليا
بقيت حاجة تانية يا شوية قحاب الدنيا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق